We want to go back!

Hejsan allihopa!
Nu har vi varit hemma i "kalla" Sverige i två dagar! Och vi vill redan tillbaka! Vi ville inte åka hem! Trivdes så himla bra där borta! Alla var så snälla och vi fick kompisar där nere.. Så det var ganska jobbigt att åka hem.. Man sitter bara här hemma nu och tänker tillbaka till hur underbart och roligt vi hade det!
Vi hade bra väder med massa värme och sol.. Kanske bara tre dagar som det regnade, och då var det kanske bara i en timme sen kom solen tillbaka igen =)
Tänkte lägga upp lite bilder här sen som ni kan få se =)
Jag kan säga att vi har klappat en Tiger, ridit på en elefant, snorklat bland nemo fiskar och hajar, hållt på att drunkna ( Jag då, haha ) sett delfiner, ätit en gräshoppor, tatuerat oss, dansat med lady men och mkt mkt mer! Vilken resa säger jag bara!
Bilder kommer lite senare!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: tesss

hääftigt ! =) flyttar in nästa vecka=)

jag jobbar på avd 19 i dag i mon å på söndag (lite då å då) hihih. hade vatt kul o ses där, i dag städade en blond kille där =)



2009-08-07 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0