Saru??

Haha om ni inte har sett Kenny Begins så rekomenderar jag er att se den! Så jäkla klockren film! Haha man fick sig ett par skratt! Wollie bollie! haha! Knas!
Sen ni som gillar X-men filmerna så rekomenderar jag er att se Wolverine. Riktigt bra film måste jag säga. Men jag gillar ju dom filmerna så ^^

I lördags var det fest hos Amanda! Och jag hade hur kul som helst! Det var verkligen en riktigt lyckad fest! Massa god mat och dricka och underbart folk! =)
Tack så mycket Amanda!

Nu är det bara jag och Santo hemma.. Micki är tillbaka på jobbet nu..  Och vi saknar honom så mycket allaredan! =(
Idag när jag kom hem så hälsade santo som vanligt på mig.. Sen stannade han upp och tittade mot dörren och gick och la sig där.. Han såg så ledsen ut.. =(

Nej nu ska jag hem till min farbror och hämta ett par nycklar.


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0