Helluuuu

Dagen började ju bra.. Eller inte..
En massa krångel på jobbet, som tur var fick Eva hjälpa mig. Så nu har jag mer koll ¨på hur jag ska göra i morgon och resten av veckan.. Ska ju städa på Mittpunkten hela veckan.. Ganska skönt faktiskt.. Sluta lite tidigare :P
I morgon är det APT ( Arbetsplatsträff ) Ska sitta ner i två timmar och lyssna.. JÄÄÄTTE roligt.. 

Såg i tidningen förra veckan att True Blood har permiär på onsdag =) Det E najs!! =) Jag och Micki kollade på den ibland när vi var i Thailand.. Verkade vara riktigt bra..

Haha det hände en så jäkla rolig grej idag.. När jag och  Eva kom tillbaka till sjukhuset och skulle parkera bilen så såg vi en tjej som var jätte lik en på jobbet bakifrån.. Så Eva säger
- Är inte det Ingalill?
Jag hinner inte säga något innan hon har vevat ner rutan och skriker glatt
- Halllllaooooo!!!!
Kvinnan vänder sig om och vi ser att det inte var Ingalill, men hon hälsar lika glatt tillbaka till Eva!
Hahahah som vi skrattade när vi såg att det inte var Ingalill!
Jag skrattar fortfarande! Hahaha

Sen träffade vi Kistö ( Krister )
Hahaha där fick vi oss ett rejält skratt oxå, men jag kan inte skriva vad han sa här :P haha

Nej nu ska jag se om man kan få ner lite mat.. Är inte speciellt hungrig, men äta måste man annars dör man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0