Taylor Swift!

Herregud vilken jäkla bra artist! Jag älskar hennes låtar! =) Hon har sån bra röst!
Den skivan kommer gå varmt hemma hos mig nu! Redan när jag hörde hennes låt  Love story så fastnade jag direkt för henne. Och pappa hade den skivan hemma så den tar jag nu :P haha

Och Lady Gagas skiva oxå för den delen!
Hon är så grym! Älskar hennes "nya" låt  Eh eh ( nothing else I can say ) Tror den kommer spelas mkt i sommar.
Men min absoluta favorit är ju Flo-Rida You spin me right round Sånt jävla grymt gung i den låten och jag blir verkligen på fest humör när jag hör den! Den spelas varje gång jag gör mig iordning för en utgång =D





*sjunger*
Eh eh, there´s nothing else I can say. Cherry cherry boom boom




Nej nu ska jag snart gå hem, mamma ska kanske komma sen så ska vi se på film =)
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Bye bye








Nedräkningen har börjat! Nu är det bara 69 dagar kvar! ^^,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0