Sool och värme!

Det är sånt här väder det ska vara =) Så jävla najsigt!
Satt på balkongen innan och solade lite, och vaknar av att jag ligger och snarkar lite =P haha
Målarna har fixat där hemma nu.. Haha snacka om vilken chock jag fick när jag kom in i köket! hahah Det var så grönt! Jag hade valt en väldigt ljus mintgrön, men den blev visst lite mörkare när den kom upp på väggen! hahah
Hallen blev grymt snygg! Älskar färgen! Men!! Målarna har satt struktur tapeten upp och ner!? haha Klantskallar! Ska ringa hfab på måndag och klaga lite! ^^  Rätt ska vara rätt! Och dom kan ju inte sätta en struktur tapet med "blom mönster" upp och ner??!

Har jobbat hela veckan.. Strängt!
Man känner i kroppen hur trött man är när man kommer hem!
Det blir jobb hela nästa vecka oxå, 06,00. hah Rooooligt! Det blir goa pengar iallafall ^^ Fick reda på min timpeng i igår, och jag blev ganska nöjd =) höhö

Nej nu ska jag nog åka hem och börja tvätta lite och fortsätta med städningen där hemma. Ser ut som ett bombnedslag efter de där målarna! *suck*

Skriver kanske mer i morgon.. Eller det kommer jag att göra för jag ska hjälpa pappa med att "plantera" ner en damm med fiskar i ^^ haha

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va mysigt! vill se de slutgiltiga resultatet sen! =) o de e klart du ska ringa o klaga, de är ju du som ska bo där, ingen annan! =)

2009-04-18 @ 10:07:44
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0