Schuuuuuk

Jag har gått och blivit sjuk! Har blivit massa förkyld och fått feber.. =( Så jag fick ringa till jobbet och sjukanmäla mig och även ringa till målarna som skulle ha kommit och fixat min hall idag.. Så dom får komma när jag blivit frisk.

Man orkar fansen inte göra så mkt när man är schuuuuk.. Rensade lite bland ena min garderob innan och jag blev helt slut! Har lite planer på hur jag ska göra med mina garderober sen.. men det får vänta tills man fått iordning på ekonomin.
Jag fick Caroline att tvätta och städa min bil för 45 kr innan :D haha Hon håller fortfarande på med den :P Och det var kanske för en timme sen hon började! haha

Nej nu orkar jag faktiskt inte att skriva mer.
Kanske skriver lite senare.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0