Lite vilsen i mössan! haha

Igår var jag hemma hos mamma o pappa när mamma kom hem från jobbet. Hon går och bytar om till lite svalare kläder och sen ser jag att hon går runt lite, hon ser lite vilsen ut.. haha Sen kommer hon fram till mig
"har du sett mina glasögon??"
"Ja du har dom på dig"

Hahaha som jag skrattade åt henne!

Igår blonderade jag mitt hår!!! Så jag var orangehårig fram tills nu.. Sitter med en ljusbrun färg i mitt hår just nu och ska snart tvätta ur det. Det skulle inte förvåna mig om jag kommer att ha stora fläckar där jag har missat! haha typiskt mig. ^^
Amanda hjälpte mig igår med att göra det ljusare =)

Ikväll är det grillning hemma hos Sörum! Det ska bli så himla roligt =) Har sett fram emot detta länge nu!
Men jag ska inte bli så som jag böev förra fredagen! hahah Det är alldeles för strängt! =p Jag hoppas verkligen att Emelie och Paulina kan komma ikväll! Jag har så förbaskat roligt med dom så det finns inte =)

Måste oxå säga välkomna hem till Sara och Dex =) ♥

Nej nu ska jag tvätta ur mitt hår och sen ska jag till Systemet och H&M på Eurostorp!

Hörs kanske sen!

Bye bye!

Trevlig valborg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är såååå söt!! hoppas de blir bra med håret! jag hejar på dig! :)

2009-04-30 @ 16:42:57
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: tesss

muhaha a=) tack! trevlig valborg! sup lugnt!=)

2009-04-30 @ 16:52:19
Postat av: Jessica berglund

hej!!! hittade hit till dig! var ett tag seadn man såg dig! hoppad att allt e bara bra med dig! vi får träffas någon dag! hade varit asroligt, å snacka en massa minnen. hör av dig!! kram

2009-04-30 @ 17:49:18
Postat av: Jessica berglund

hej!! var ett tag sedan man såg dig!! hoppas att allt e bara bra med dig! hade varit roligt att träffas någon dag å snacka en massa minnen!!! kram

2009-04-30 @ 17:57:18
Postat av: nicolina

hoppas du får en trevlig fylla på valborg! hehe

Imorgon åker jag =( så det blir lugnt för mig idag!

kommer sakna dig, har klippt ut massa bilder o lagt ihop i en ram som jag ska ha med mig! hehe. o du är med där =) ja, kommer sakna dig!!!!

2009-04-30 @ 22:32:13
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0