Jävla helvetes

Allergifanskap! Jag får spel på all pollen allergi! Man kan ju fan inte ens gå ut innan man kliar sönder ögonen och nyser konstant! Och hjälper tabletterna? Nej verkligen inte! Tusan hakan säger jag bara!
Dom säger att allergi är ärftligt.. Men det finns ingen i min familj som har pollenallergi mer än mig och Caroline..? och hon är ju född 6 år efter mig? Så jag fattar inte vart vår allergi har kommit ifrån?? * suck*

Idag var jag på hoteller och fixade till mitt arbetsgivar intyg, så nu hoppas jag verkligen att allt stämmer nu när jag ska skicka in det för 4:e gången.

Jag ska åka till MAXI nu med Caroline och köpa hårfärg till henne, och då ska jag även passa på att kolla lite färger och sånt till mig själv. Kanske blir att man kör på det ljusa..?
Återkommer senare.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: tesss

haHA Dem säger att det är ärftligt men jag har typ alla pollen allergier å ingen i min familj har :D

2009-04-28 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0