Huvudvärk!

Jag har haft huvudvärk hela jävla dagen! Mamma tjatar på mig att jag ska börja använda mina glasögon. Men det kommer icke på fråga! Jag kan använda dom hemma men inte ute.. Är absolut inte van med dom, och sen känns det som om alla tittar på mig när jag går med dom ute! Usch! Glasögonen i sig är inte fula, det är bara det att jag inte trivs i att gå med dom ute =P hahah

Jag ska nog slinga håret igen snart =) Så det svarta får vänta lite nu ^^ För nu i sommar vill jag vara ljus =) Det e najs! Ska kolla runt lite vad det kostar att slinga håret så får vi se vart det blir. Annars frågar jag nog Carro igen, för det blev så jäkla snyggt sist hon gjorde det på mig =)

Sitter och väntar på att en viss person ska logga in på msn! =P hah

Nej nu ska jag kolla min Faaaaaaacebook!

Bye bye 



Kommentarer
Postat av: Amanda

jag ska också slinga håret! :D fast ska nog gör det själv :P få om inte du kan "hook me up" med hon som gör ditt...men det är nog inte så svår att göra det själv :P hehe

2009-04-24 @ 17:10:29
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0