en rolig grej bara

Satt och kollade runt lite på Hallandsposten.se och fick se en bild på en massa cyklar på stora torg. Och tror ni inte att Min och Dex cykel är med? haha! Det var lite roligt =)
Ska snart hem till Emelie och snacka lite skit och umgås =)
Ikväll kommer Anna hem och hälsar på! Ska bli så jäkla roligt att träffa henne igen!
 




Och Sarah, du behöver inte bry dig om att läsa min blogg! Du säger ju att du inte bryr dig men du gör ju tvärtemot än vad du säger?! Uhm? Ska JAG växa upp? hahaha Dagens skämt! Jag har inte sagt att du är omogen förrens nu! Så sluta hitta på en massa saker! Du tror ju för fan på dig själv? Visst gå du runt och säg att jag inte är din syster längre, det är ditt problem. Du blev förbannad för att jag sa vad jag tyckte om dina bilder, och för att jag sa till dig om några papper att det var ditt egna fel.. Och just därför är inte jag din syster längre..? Hmm.. Du ska nog tänka lite innan du kallar mig för omogen.
Och läs inte min blogg om du stör dig så jävla mycket på mig, det är inte så svårt.. Knappa bara inte in min bloggadress så har du inget att störa dig på.
Jag tar inte bort dom, jag godkänner bara inte dina "mogna" kommentarer. För din egna skull...



Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah var det era cyklar..såg den bilden i tidningen.. :P ska jag klippa ut den haha... såg australia i dag! fyyyy!! säger jag bara...haha ses imon-/dag





god natt

2009-04-09 @ 01:30:16
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0