Ärligt talat.. Jag bryr mig inte!

Jag bryr mig inte om att du skriver att det är jag som får dig att må dåligt och att det är så skönt att jag inte bor hemma längre! Jag bryr mig inte längre! Innan brydde jag mig.. Jätte mycket! Men nu skiter jag i det! Jag orkar inte med det! För man kan fan inte säga något till dig utan att det blir ett jävla liv!
Visst blocka du mig på msn.. Ser det ut som om jag bryr mig?! Nej precis!
Fuck it! Jag har ett eget jävla liv!

Käkade frukost idag med min riktiga kompis Dex. ( och inte nån låtsas kompis )
Sen stack vi in till stan och gjorde en massa ärenden =) Hämtade våra cyklar från igår och sen körde vi hem.
Just det, måste ju berätta om gårdagen =)
Dex kom hem till mig för vi skulle dricka smoothie och sitta ute i solen, men det var för kallt så vi satt på min balkong ^^ Sen fick Dex iden om att vi skulle käka på Harrys och sen gå till Bulls =) Så det gjorde vi! Jag hade hur kul som helst! Babblade en massa och hade mysigt! Men sen när vi skulle cykla hem så var det så jävla kallt! haha så Emma fick komma och hämta oss ^^
Fick en skit god drink av Dex som hette Strawberry något.. haha jag kommer inte ihåg vad den hette nu.. Men satan i gatan va den va mumsig! Ska ju lätt dricka såna i sommar då det är varmare =)

I morgon ska man upp tidigt! Börjar med upplärningen i morgon =) Och på torsdag oxå.
Har även fått platser som jag ska vara på i sommar. På ett ställe ska jag köra maskin ^^ haha

Ikväll så blir det Desperate Housewifes och sen blir det nog sängen för min del då jag ska upp vid 06.00 i morgon. Heh
Skulle ha ätit här hemma men tror inte jag vill det längre..

Ha en fortsatt bra dag..

Hej då!


Här kommer en bild som alltid får mig att le =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Faaaan va bra bild!! den har jag inte sett innan, men lite raddig! haha! men de var söt! o du lika så!! =)

2009-04-07 @ 23:20:14
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan va löjlig du är cicci.. Väx upp ist, du kanske kommer må bättre då.. Och du kallar mej omogen, du skiriver att du inte bryur dej, men du bryr dej för du måste ta bort kommentarerna innan någon annan läser dom, för det är ju hemskt om någon ser att du inte är min syster mer

2009-04-08 @ 01:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0