The Notebook

Har precis sett på film med Manda =) Vi tittade på The Notebook! En helt underbar film! Gråter alltid i slutet! heh
Sitter och dricker lite vin nu och funderar lite på livet. Ibland kommer det stunder då man verkligen undrar om man förtjänar att ha det så som man har det? Jag har tänkt på det i några dagar nu.. Vet inte om det bara en en sån period man kan ha ibland men..

Fasen va livet suger ibland! Fy!


När jag såg The Notebook sa jag till Amanda " Tänk om det kunde vara så i verkligheten oxå! Att man fick leva sitt liv med den man älskade tills man dog, tillsammans föralltid! "

Men det är väl bara i filmer sånt händer! Jag menar.. Hur många är så romantiska  och omtänksamma som Noah är mot Allie? Som offrar så mycket som han gör, som gör allt för den han älskar!?

Det är verkligen en fantastisk film! Jag älskar den så mycket!  Den berör en så mycket!

Kommentarer
Postat av: nicolina

jag måste verkligen se den... men om man ser den kanske man tycker att man lever i en kass värld, hehe

2008-09-11 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0