Såååå trött och svullen hand!

igår när jag  va ute med Santo fick jag ett litet myggbett på handen.. Trodde jag! men nu har det svullnat rejält och täcker från pekfingret ner till tummen! Och det gör så ONT!
Idag ¨på jobbet var jag nåt så fruktansvärt trött! Så när jag kom hem kröp jag ner i sängen jämte min älskling och somnade! Var bara meningen att  jag skulle sova en timme, men det blev liiite mer än så :P

 va och tränade innan med Amanda. Vi va så sega :P hehe men vi gjorde det mesta =P Sen när jag kom hem så hade Micki glömt lägga ut nyckeln, så jag kom inte in! haha
Så jag fick ringa mamma så hon fick köra mig till hans jobb så jag kunde få nyckeln =P hehe
Så kan det gå när man bara har en nyckel! ^^

I morgon ska jag till Skedala och träffa Sara! Vi ska se om Santo och Wilma går ihop. =)
Sen ska jag fika med Carro =)


I helgen blir det kanske bio och mat på harrys =)
Jag vill se den nya Arn filmen!


Nej nu ska jag lägga mig. Börjar klockan sju i morgon.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0