Fredag!

I fredags var det tjejkväll med mina underbara vänner!
Vi satt på harrys och åt massa god mat och sen gick vi hem till mig och drack och hade rooooligt =)
Sen bar det av till stan! Fasen va kul jag hade! Dansade hela natten lång!
När jag vaknade dagen efter hade jag ont i min fot, kunde inte böja på min stor tå, kan knappt det nu heller =P hade lite blåmärken och fruktansvärd huvudvärk! haha Så kan det gå!

Sen i lördags va det kräftskiva i Torekov! För första gången i hela mitt liv så smakade jag på en räka och åt några kräftor! =) Men jag skalade inte dom! Jag vill inte lukta som dom gör! Det räcker att jag smakade på kräftorna =P haha
Det va verkligen jätte mysigt där! Jag, Caroline och Micki gick ner till stranden som låt 50m bort och tog en massa foton på solnedgången.
igår gjorde vi igent speciellt.. Micki grillade fläskfilé =) Det va så fruktansvärt gott!!! Sen kollade vi på en halv film =P vi somnade båda två i soffan ^^

Idag va jag, Amanda och Caroline på vattengympa! haha
Det va skit kul! Vi ska defenitivt gå dit nästa gång igen! Sen att det  va vi som va yngst gör inte mig så mycket =P jag hade kul där endå =D

Jag ska ladda upp lite bilder från helgen nu.. men inte här på bloggen, utan ni får gå in och kolla min bilddagbok.. =P
www.Llinden.bilddagboken.se

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0