Äntligen!







I morgon är det äntligen fredag! =)
Som jag har längtat efter helgen!
Ska packa en massa i helgen så man har det mesta klart inför nästa helg! =)
Var och simmade innan med Amanda, rooooligt roooligt ! Förutom att en jävla äcklig gubbe som brukar vara på gymmet stod och tittade på oss när vi simmade! Euu han är så grose!
Jävla snuskgubbe är vad han är! Han är lite längre än mig, ca 50 år, stort vitt/grått hår som står åt alla håll + att han stönar som om han gör nåt annat än träna! Sen ska han vara där man är hela tiden!
Usch jag mår illa när jag ser han!

På jobbet idag gick jag och tänkte på en massa saker.. Saker som man varit med om nu i två år!
All jävla skit! Hur kan man bete sig så egentligen? Tjejer.. hah 
Kanske inte så bra att tänka på allt det dåliga som har hänt, men jag funderar rätt mkt på det ibland.. Varför hålla på så? Jag menar.. Äh skit samma..
Nog om detta..

Nu ska jag ut med Saaaaaaanto sen ska jag lägga mig.


Heeeeej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0