Wook och Mamma Mia!

Idag va jag helt seg och hängig på jobbet. frös hela tiden och mådde dåligt. När jag kom hem läste jag lite ur den 3:dje boken av Stephanie Mayer.. Måste hinna läsa ut den innan måndag =P hehe
Iallafall.. Sen la jag mig och vilade lite i soffan. Somnade direkt! Vaknade lite senare och gick in och la mig i sängen istället. Låg och sov fram till 18,00! Gick upp, åt en macka och sen stack jag till gymmet med Manda!
Vi gick igenom en massa nya maskiner med vår tränare Ola. Så nu har vi mkt roligare pass än innan =)
Som jag skrattade när vi gick igenom maskinerna. haha Amanda får mig alltid på bra humör! Jag skrattade så att jag grät!! Hahahah Roligt roligt.

Efter träningen stack jag hem och lämnade mammas bil sen hem hit.

Ett tag senae kom dex och Sara. Vi kollade först på Desperate, och sen på Mamma Mia.
Andra gången jag ser den nu! Och den va lika bra som första gången jag såg den! =)

Jag borde egentligen sova nu, men jag e inte särskilt trött..

Aja, jag får väl göra mig iordning för sängen..

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0