Singing that melody


Idag har det varit en lugn dag. På jobbet va vi färdiga vid kvart i tolv..
Inte så speciellt kul att vara färdig så tidigt nästan varje dag.. Man får ju inte så många timmar..
Hoppas lite att det kommer mer gäster faktiskt..
Jag ska nog sola lite på jobbet i morgon. Så man får lite färg ^^ hehe

När jag kom hem från jobbet gick jag ut med Santo o sen la jag mig i soffan och skulle se på Ellen. Men jag somnade istället! Jag va helt slut! vet inte vad det e med mig? Jag är helt utmattad när jag kommer hem från jobbet! Det e ju inte så att jag har något ansträngande jobb precis.. Hmm.. kanske börjar bli sjuk eller nåt?

Jag och Micki kollade på film innan.
Alexander hette den.
Men jag tycker inte den va speciellt bra..
Det va så mysigt att bara ligga i soffan och ta det lungt och se på fim med han =)
På fredag har jag en överraskning på G =)

Var det någon mer än jag som blev lite besviken på Desperate hpusewifes slutidag?
Tycker verkligen inte om det!
Usch!

nej nu ska jag fortsätta att lyssna på musiken från Mamma Mia filmen ^^

"Gimmie gimmie a man after midnight"




Jag lägger till denna låten på min månadens låt lista =P haha

Swingfly - Singing that melody




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0