Roadtrip!

Idag va det änne en roadtrip med tjejerna!
Vi åkte till Göteborg och inhandlade lite kläder till Halloween / inflyttningsfesten på fredag =)
Det kommer bli så jäkla roligt!

i lördags var jag i Danmark med mamma, Sarah, Åsa och Amanda =)
Sen på kvällen kom Sarah hit, så gjorde vi oss iordning, drack och dansade lite =)
Sen bar det av till Emma och Lina på förfest =) haha så kul det va där!

jag hade skit kul ute oxå =)
Jag och Dex hade ett motto för kvällen =P Fullt ös medvetslös!
Fullt ös blev det defenitivt! Medvetslös blev det dagen efter =P hahaha
Jag låg i sängen till halv sex! Fy fan vad jag mådde illa! haha

nej nu ska ja poppa popcorn och se på Prison break som börjar snart =)

Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0