Hårdträning!

Idag var det hårdträning som gällde! Fy faen va ont jag har i låren nu efter utfallet och knäböjen! haha
Jag kunde knappt resa mig upp när jag hade suttit ner =P haha Fick kramp i låren! 
Efter träningen åkte vi hem till Amanda och drack kaffe och pratade lite om tilltugget vi ska ha i morgon! 
Det kommer bli super! Längtar så mkt! 

Idag efter jobbet fick jag ett städryck! Det såg ut som fan här hemma! Eller egentligen inte men jag va på lite dåligt humör när jag kom hem och då brukar jag städa för att lugna ner mig =P Och det funkar faktiskt! hehe 
Sen fäller Santo så jäkla mycket hår! Så man får damsuga varje dag för att det ska vara hårfritt här hemma =P Det spelar ingen roll hur mycket man borstar han.. han fäller endå! Men inte lika mkt nu som i sommras! Fy fasen! 

Vi har fått en hundgård bakom grannhuset nu! Och Santo är så lycklig när man får springa lös där inne! haha 
Det e han som är ute och går med mig när vi ska dit! Han är ju hur stark som helst! Jag flyger efter som en vante! ^^

Jag känner sånt ansvar för något som jag inte borde känna ansvar för..
Känner mig stressad och spänd..
Kan inte riktigt slappna av!
Allt snurrar runt i huvudet som en karusell!

Håller väl på att bli galen! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0