finally!

Äntligen har Micki fått internet att fungera här hemma =) Nu har jag något att göra på kvällarna =) Har bara suttit och kollat på tv nu i flera veckor.. Lamt! =P
Så nu har jag satt mig bekvämt vår nya soffa och är redo för att skriva loss lite..
Nico har åkt till Fillipinerna nu och ska vara borta i 5 veckor! Fusk!
Så nu e det jag som får ta ansvaret på jobbet ett tag..

Har precis kommit hem från träningen med Manda! Och jag är helt slut! CYKLADE till Nautilus! Fy fasen!
Och nu är jag så himla sugen på Pärlan bröd med lite nutella på =) Den som jag köpte i Tyskland! Yummie!
Just det jag har kanske inte berättat att jag va i Tyskland med tjejerna den 26;e september. Vilket äventyr! Som jag skrattade! hahaha Det måste vi göra om igen tjejer!! Jag lägger upp lite bilder sen =)

Jag är lite smått irriterad över en sak som hände för några dagar sen... Många människor pratar om att visa respekt osv.. Men hur är det egentligen med att göra det själv?


I morgn ska jag och Manda träffa vår "tränare" på gymmet.. Vi ska gå igenom lite mer nya maskiner.. För det finns vissa som vi verkligen inte tycker om =P haha och han visste precis vilka det var när vi kom och ville ha hjälp! hahah

Jag avslutar dagens blogg med ett motto som är ett väldigt bra motto


Behandla andra som du själv vill bli behandlad..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0