Sanningens ögonblick

haha det är ett program jag aldrig skulle ställa upp i!
hur kan man utsätta sig för sånt bara för pengar!??
haha
Men det är kul att titta på iallfall.. Ska bli kul att se Linda Rosing! haha
Hon är ju bara pinsam..


Igår var det filmkväll med chips, dip, popcorn och läsk med Dex och Amanda.
Sen efter det gick vi ut och hade en liten hinderbana! hahaha
Sen åkte vi linbana! hahah! Rooooooligt Roooooligt! =) 

Sen när jag körde hem Dex och Amanda blev vi förföljda!! Men dom slutade följa efter oss när jag körde in på Dex parkering.. Jag blir alltid så nojjig när jag ser en bil som följer efter en, en bit.. usch! hehe

 Sen när jag kom hem satt jag och micki och kollade lite på tv..

Sov inte alls bra inatt! har haft så ont i magen hela natten!
Magonten har kommit och gott nu i några dagar! Det sitter på vänster sida.. =(
För någon dag sen fick jag så ont att jag inte kunde resa mig! Det känns som om man får kramp, fast det inte är kramp.. Hmm.. Hoppas det försvinner snart..

Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0