Nu e jag lite lugnare =P



Nu har jag lugnat ner mig lite.. =P  Va verkligen inte på så bra humör innan. Men efter dagen på jobbet idag så kan man inte vara glad..
vår chef kallade oss till möte idag, där han meddelade att alla blir uppsagda!! Pga den där finanskrisen! (enligt chefen )
Så nu jobbar man fram tills den 22:de december och sen vet jag inte vad som händer..
Möte med facket i  morgon.. Då får vi antagligen reda på mer om hur allt kommer att gå till..
Chefen tror att vi kommer att vänta på att få tillbaka våra jobb i maj, men ärligt talat.. vem går och väntar på att få komma tillbak dit?! hah!!
Så nu gäller det att söka jobb som tusan!

va på berget innan och gick med Dex.. Det va kallt men det va skönt att gå av sig all ilska =P Fick prata ut lite och lätta på hjärtat..

Ikväll händer inte så mkt.. Ska bara sitta hemma och ta det lugnt, kolla lite på prison break och så..

Bokade tid idag till Santos operation.. Han ska ta bort sin knöl som han har haft sen han va valp.. Hoppas verkligen inte att det e något allvarligt!! =S

Nej nu ska jag vidare.


Heej då!


Kommentarer
Postat av: tess

uh fan vilket hemskt besked ni fick.. fan va många som varslas från sina jobb nu det är inte klokt... hoppas de går bra med santo=)

2008-11-25 @ 17:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0