Äntligen fredag!


Nu är det äntligen fredag! Som jag har längtat efter denna dagen!
Men jag tycker absolut inte att det känns som fredag... Man brukar alltid ha den känslan i kroppen när man slutar för dagen på jobbet.. Men icke idag!
Det var ganske lamt på jobbet idag faktiskt.. Det var bara tre rum och två lägenheter..
Sista rummet fick vi sitta och vänta på i 45 minuter innan dom checkade ut.. förstår inte varför alla ska vänta med att checka ut tills tolv?! Aja, men vi slutade iallafall vid tolv..

När jag kom hem så gick jag och Micki ut och sprang.. HAHA!!! Man kan ju inte säga att jag sprang hela tiden =P Gick rätt mkt! haha men vaf*n, min kondition är fasen inte bra! Men jag hade förvanat Micki =P haha
Jag va helt slut när jag kom hem sen! la mig på balkongen för att svalka av mig lite =) Sen blev det en lååååååång dusch! Det förtjänade jag!

Så idag har jag varit duktigt! lite iallfall =P

Vad händer ikväll då?
Inte mkt.. Ska äta god mat med micki sen blir det Idol för hela slanten!!! Jag hoppas att Johan åker ut ikväll! Pojken kan ju inte sjunga!!
De jag vill se i finalen är Kevin och Alice! Vilka röster dom har! Håret reser sig varje gång jag hör dom sjunga! Tänk en duett med Alice och Kevin!!! OH MY GOD säger jag bara!!


Dex och Sara.. Ni vet vad ni ska göra för mig ikväll!
Partey all night looooooong =)
Love you!!


Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0