5:e November

Jag kan vara så dum ibland! Ställer frågor jag egentligen inte vill ha svar på..
Frågar dumma frågor ( enligt andra =P )
Bara ställer till det för mig!

Men jag kan inte bara gå och hålla allt inom mig!
Det går inte!

Nu på tal om annat!
 
LINDA ROSING!
Hon är ju bara ute efte att synas just nu..
Hon ska ju vara med i Sanningens ögonblick och sen ska hon ha ett eget program där hon ska hitta en ny kille?!
Uhm säger jag bara! haha

Vissa människor gör allt för att synas.. hah


Igår skulle jag sitta uppe och kolla på valvakan i USA.. Men jag somnade vid tolv.. haha vaknade vid tre men då var det inte klart så jag gick och la mig. Men jag e glad att Obama blev vald till President! =) 
Känns som om det finns hopp med honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0