JAG VET!!!

Vad som kommer hända i nästa avsnitt av DH!! =)
Ska se avsnitt 11 nu  ^^ kan inte sluta titta på det =)


Idag har jag inte gjort så mycket. Efter jobbet va jag ute och solade lite på gräsmattan, sen kom mamma och drack kaffe =)
Har börjat tycka om det nu faktiskt =)


Jag måste verkligen köpa ögondroppar för min allergi!
Jag kommer klia ut mina ögon annars!
Egentligen skulle jag behöva köpa nässpray oxå.. Men jag HATAR nässpray!!
Tycker det gör så ont i näsan! =P haha


Nej nu är det DH som gäller!!



tjipp tjopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaa säg va som händer i nästa avsnitt till mej =) hihi

2008-05-08 @ 12:18:07
URL: http://andjele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0