god eftermiddag!

NU var det några dagar sen jag skrev i bloggen.. Vårt internet har inte fungerat.. =( Men det e löst nu!
fortfarande sjukskriven, men jag börjar på torsdag igen! Ska faktiskt bli rätt skönt! Det är såååå tråkigt att bara vara hemma!!
I helgen e det FEST!!
Det ska bli kul! Ska se på Eurovision Song Contest! Hoppas Charlotte vinner hela skiten! =)


Jag funderar på att färga mitt hår brunt igen.. Med ite ljus guldiga slingor i..? Men jag vet inte.. Jag har ju svart nu.. Så det kommer slita mycket på mitt hår.. Hmmm... Ska fråga Carro om råd! Hehe fast jag vet redan vad hon kommer säga =P 

Nej nu ska jag klä på mig och sen ska jag diska lite..

Ha det så bra!!!


heeeeeej då!

Kommentarer
Postat av: tess

hihi ja hon är riktigt pinsam.

jaa jag kan på torsdag jag e ledig hela dagen så du kan höra av dej när du kan hihi =)? ska bli skåj!! pussåkram

2008-05-20 @ 13:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0