tankarna flödade

Var ute och gick med Santo för en stund sen..
Och vartenda gång jag är ute med han tänker jag så himla mycket! tankarna bara flödar..! Det kan vara rätt jobbigt ibland, för jag har rätt lätt för att hänga upp mig på saker.. Lääänge!
Men ibland är det skönt att bara gå och tänka =) När jag inte tänker på dåliga saker då =p hehe

Pratade lite med Lindsey på msn innan. Hon är på Kanarieöarna och jobbar.. Kommer hem i sommar nån gång! 30 grader varmt hade dom! Och dessutom är dom på Playa Del Ingles!! Jag vill oxå! Alla bara åker utomlands nuu! =(

Men min tur kommer väl snart!! ( hoppas jag ) haha


Well nu ska jag skriva lite i min dagbok här hemma, sen ska jag sova.

Ha det!


Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0