Skum dröm!?

Jag drömde den skummaste drömmen i natt! haha
Det var jag och Wolverine från X men. Vi va på galgberget och spejjade runt. Och helt plötsligt kom en gammal liten trollkarl, han var jätte snäll och fick följa med oss på vårt äventyr. Helt plötsligt kommer det en jätte stor robbot som är ute efter att döda mig!! Han va alldeles baby rosa och baby blå!??  Vi började springa och roboten kom närmare och närmare! Och sen skriker trollkarlen att han har ett medel som skickar den onda roboten till helvetet! Men att han måste offra sig istället för mig! Men vi ville inte det men det struntade han i! Han sprutade medlet på roboten! jag skrek och Wolverine höll tillbaka mig! ( det va verkligen dramatiskt! ) helt plötsligt är det jag som är trollkarlen och springer! Jag är helt slut och roboten kommer närmare! Sen skjuter han ett eld klot på mig och jag dör... =(


HAHAHA vad får man allt ifrån!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0