Längtan

Jag längtar så mycket efter sol  och värme! Vill verkligen åka bort i sommar. Åka bort från all skit!
 Det hade varit najs! =)

Idag på jobbet var det sådär.. fick så himla ont i ryggen! Trodde jag skulle döö!

Jag va i stan innan och fikade med Therese. =)  Hon e verkligen jätte snäll! Hade hur trevligt som helst!! 
Måste träffas snart igen Therese! =D 
 Satt på Waynes och tjötade och sen gick vi och kollade på parfymer. Hon köpte en jätte god parfym, tommy Hilfigher (  lr hur det nu stavas ) hehe
Den ska jag oxå köpa sen =)

Åhh  Micki gjorde så god mat precis! Biff och potatis med brunsås! Biffarna var gudomliga! =D Jag har inte bara världens underbaraste pojkvän jag har även en mästerkock =)  Allt i ett =P hehe
Han lagar världens bästa mat!


Heeej då!

Kommentarer
Postat av: tesss

hhi jaaa vi måste snart ses igen gummsi :) hoppas du har en bra dag *pusspussS*

2008-03-14 @ 09:29:58
URL: http://szentes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0