jag döööör!

Jag orkar inte mer! Vill ha omväxling! Det e  ALLTID samma sak varenda dag! BLÄÄÄ!!
Sen är min rygg helt förstörd! Iband får jag så ont att jag mår illa! Som idag! Jag trodde jag skulle dö! Det hjälper ju inte att man har ett jobb där man böjer sig heeeela tiden!  =(

Efter jag slutat idag, körde jag mamma till sjukhuset, sen hämtade jag upp Dex, Jessica och Albin ¨på flygplatsen. Dom har varit på furteventura i två veckor! Fuskisar! Vill oxå åka iväg!
Sen efter det hämtade jag mamma så åkte vi till Polisen och gjorde en amälan IGEN!

Var där för nån vecka sen där jag gjorde en anmälan! Det e ett företag som heter DEPENDO AB ( kom ihåg det namnet)  Dom skickar ut en massa bluff fakturor där det står att  man ska betala en massa SEX samtal som dom påstår att du har ringt! Men saken e den att det e varken mitt lr mammas mobil nummer på fakturorna?! Det är kontantkort hos Tele2! Och man skickar inte ut fakturor till kontantkorts nummer, + att dom inte tar ens personuppgifter på kontantkort!
Så dom bara plockar ens person nummer slumpmässigt och sedan skickar dom ut fakturor till folk. Jag fick en på över 2000 kr och mamma fick en på 3500 kr! För samtal som vi inte ens har ringt!
Blir så arg på sånt!
Såå.. Om ni får en faktura från Dependo AB så gör en polisanmälan och sedan skicka in den!
BETALA INTE!


Tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0