Det var ett tag sen nu

Känns som om det var evigheter sen jag skrev i bloggen.. Men det var bara för några dagar sen =P Men det har inte hänt något speciellt endå så.. ^^
Klippte mig igår!! Klippte av ca 1 decimeter!!! Innan var mitt hår typ ner till brösten, men nu är det lite längre än axellångt!!! Usch det kändes att klippa av allt! Men det behövdes verkligen!  Men jag är hel nöjd =D Tack Carro för att du ville klippa mig!!

Idag var jag i stan med mamsen! Vi gick runt och kollade på Gina! Hittade en jätte fin trjöa. ( Bild kommer sen )
Mamsen köpte två linnen (tror jag det var =P) haha
Träffade Linda oxå =) var hur länge sen vi träffades!!

Snart är det dags för min tatuering!! Jag är så jäkla nervös!!



Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0