Ursäkta

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.. Men internet har inte fungerat när jag ville skriva blogg. Men idag gör det det =)
Det har inte hänt så mkt faktiskt.. Gick på balen med Sarah i söndags.. Fast bara in. Det var lite pinsamt eftersom jag va utklädd till kille ^^ haha

Nu ska jag skriva av mig lite..

Varför blir man extra besviken / ledsen / arg när man kommer på någon som döljer saker..?! När dom inte säger det från början.? Då hade det inte varit en sån big deal! Det kanske det inte e nu heller egentligen, men det har alltid varit så för mig. Folk döljer saker som jag endå kommer på eller får reda på av andra. Det e verkligen inte roligt.. Jag vet inte varför det just händer mig?! Är dom så rädda för att jag ska bli sur lr nåt att dom hellre håller tyst om det än att säga det!? Det blir bara värre om dom håller det för sig själv än att berätta det för mig.. Har jag rätt lr fel?
Nu kommer jag att gå och tänka på detta hela dagen i morgon och få för mig en massa skumma saker som jag alltid får när jag håller saker inom mig!
Måste skärpa mig med det..


Usch för livet ibland!


Tänk om jag hade varit en hund!
Då hade jag inte haft dessa problem som man ibland har!







Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0