Skönt som faen

Ledig idag! Skönt som faen =P Sov länge idag.. Skönt som faen =P Äter bilar nu.. Gött som faen =P

haha jag e lam jag vet :P


Idag va jag och mamma på stenalyckan och röjde! Köpte lite små skit som e nödvändigt och lite som inte va så nödvändigt.. hehe
Sen åkte vi hem till mig och fikade och drack kaffe.
Sen åt jag och Micki makaroner och köttbullar! Det e ju lätt det godaste som finns! Jag älskar den maten mer än nåt annat! Och det e sant! =P haha

Anna var här för en stund sen =D Satt och snackade en massa! Det va så kul att träffa henne igen! Känns som om det va flera år sen vi gjorde det sist.. Ska kanske ses på onsdag oxå =)

Sen på lördag e det fest!! Den andra Anna kommer från Norge så vi ska festa lite här hemma med Guitarr hero =) Sen blir det röj på stan! haha  Najs!

I morgon ska Carro göra slingor i mitt hår =)

Micka gjorde mina naglar igår! Och jag e super nöjd! I LOVE IT!!!


Bild kommer snart..



Heeeeeeeeej då

Kommentarer
Postat av: twiiiiiiiiggy

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Kan MICKI göra naglar? Då kan han ju fixa mina :P

2008-07-02 @ 21:19:22
Postat av: cissi

hahahahahahahaha jag skrev fel ^^

2008-07-02 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0