hemskaste drömmen någonsin!

Fy fan säger jag bara! Hade den hemskaste drömmen i natt! Jag var helt förstörd när jag vaknade!

Detta hände i drömmen:

Jag hade tydligen mördat en medelåldersman, och skulle få ett års fängelse. Och vi va tvugna att lämna ifrån oss Santo för Micki ville inte ta hand om honom själv. Så vi åkte iväg med Santo till ett område där det bara bodde en massa barn.
Poliserna ställde en massa frågor till mig, men jag satt bara och tittade på Santo. Alla barnen sprang runt och brydde sig inte ett dugg om Santo! Han satt där alldeles själv i ett långt koppen och kollade på mig med sina valp ögon!
Och sen satt jag i polisbilen och åkte iväg. Då springer Santo efter bilen, men kopplet var inte så långt så han kommer ingenstans! Jag grät och grät och sa hela tiden " jag önskar detta var en dröm, jag önskar detta var en dröm"

Och sen vaknar jag helt förstörd! Letar efter Santo ( som låg jämte mig och sov) och kramar om honom!

Fy faen säger jag bara! Vilken hemsk dröm!

Jag hade inte klarat mig utan min bebis!
Han är alltid så glad när man kommer hem från jobbet lr när man varit ute. Han kommer och myser med en när man ligger i soffan/ sängen! Han gör massa konstiga ljud när han lägger sig för att sova ( haha ) Han är världens finaste och snällaste hund!
And I love him!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0