FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!!

För två år sen var det jag som gick genom stan med en massa andra studenter! Vilken känsla det var! hade mer än gärna satt på mig min mössa och gått i år igen! ^^
Men i år är det Sarahs tur! I morgon är det hon som ska gå genom stan och sjunga
"För vi har tagit studeeeeeeeeeeeeeeenten!!!! Fy fan va vi e bra!!"
 
Nu har jag precis gjort klart 4 smörgåstårtor som hon ska ha i morgon.. Lr där ljög jag, de är inte helt klara. Ska fortsätta med dom i morgon. Men de måste stå och dra sig tills i morgon. Så det e upp tidigt i morgon och börja fixa. Mamma kommer hit efter tio och då ska det vara klart. + att jag ska vara klar innan elva. Så jag fr nog gå upp vid 8. Ska locka mitt hår och sätta upp den fint =)

Låg och solade lite innan. Smörjde in mig med en massa kokos olja =) Snacka om att man blir brun snabbt! haha
När jag e solbränd kommer mina små fräknar fram i ansiktet, vid näsan.. haha
Micki kallade mig för Pippi Långstrump =P höhö

Nää så mkt fräknar har jag inte =P Men lite ^^


Nej nu känner jag att jag inte vill skriva mer..
Ha det gött!



heeeeej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0