...

Jag kom inte på nån bra rubrik..


I torsdags tog Sarah studenten! Som jag rös när dom sprang ut från skolan och sjöng! Allt hår bara reste sig! Och när dom gick genom stan! Jag vill göra det igen!! =P haha
Smörgåstårtorna blev en succe! =D Ju mer tid man lägger ner dessto bättre blir det =)
Hade ju gjort 4 stycken, eftersom det skulle komma gäster både tors och fredag.
Men det va kul att folket tyckte om dom =)

Igår va jag, micki och santo och badade i skärsjön =) Jätte mysigt! Jag brukar inte tycka om att bada i sjöar, men denna sjön är det jätte fint vatten i + att det e sten botten och inte sån äcklig gyttja!! *Blä*
Solade rätt mkt  oxå =) va ute hela dagen! Så nu har man fått lite färg. hehe

Idag va jag hemma hos mamma på dagen, Vi va på blomsterlandet och köpte lite blommor som vi skulle plantera hemma.
Hjälpte mamma med hennes blommor och sen körde jag hem och planterade mina =) Bilderna kommer snart.. Ska bara ladda kameran först =P

I veckan vet jag inte vad jag ska göra.. E ledig på onsdag =)

Hmm.. Jag har inte så mkt mer att skriva om just nu..
Ska ta foto på mina planteringar och sen ska jag lägga upp dom.
E ensam hemma  nu.. Micki jobbar..
Jag trodde jag skulle vänja mig, men när jag ska lägga mig själv, det tycker jag inte om ^^ hehe



nej nu slutar jag skriva.

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0