Partey all night long


Yes box! Så var det i lördags!
Fasen vad roligt jag hade! Tack alla för att ni kom och tack Anna för att du ville komma =) Det var så länge sen vi sågs! Så kul vi hade på Valetine =) Så kul har jag inte haft på länge =)
Lägger upp lite bilder från i lördags..


         

    


Det blev kanske lite för mycket dricka för min del men jag hade så jävla rooligt!! Så det bjuder jag på! haha

Söndagen va seeeeg! Va så schleten så det finns inte! Ville bara sova bort hela dagen.
Micki åkte och köpte mat på MAX och sen låg vi framför tvn hela dagen.




- - - - - - - -

Är så irriterad och arg just nu..
Kan inte sluta tänka på det!
Varför ljuga om en sån sak lixom?!



trodde faktiskt inte att du var sån..
Men så fel man kan ha!



Kommentarer
Postat av: tesss

snyggt hår du har! =) klar du e cool !! =)

2008-07-09 @ 12:55:38
URL: http://andjele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0