Tisdag = en vecka kvar!!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag fyller 21!!! YEY
Och en vecka kvar tills Lindsey åker till Thailand!! Vilken fuskis! :P Jag vill oxå åka iväg!

jag ska spara pengar nu, och innan detta året är slut ska jag åka på semester! Ska övertala micki =)

igår va Dex och Sara här. Vi fikade lite och snackade lite girl talk! Skönt att få lätta på sitt hjärta lite. Tack för att ni finns! <3
Sen lite senare kom caroline hit och bakade med mig. Vi gjorde kärleksmums och choklad muffins :)
Sen när micki kom hem gjorde han hamburgare och pommes. Körde hem henne vid nio.

Sen när jag kom hem igen så kollade jag och  micki på " I now pronounce you Chuck and Larry"
haha den va rolig! Tycker om Adam Sandler, han är så himla rolig! =D

idag ska nog Sarah komma hit en stund och hälsa på..


jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill hitta på något! Inte bara sitta hemma.. Men jag har ingen bil så jag kommer ingenstans. Hade tänkt att åka och träna sen kanske. Simma lite lr va på gymmet.. Vi får se vad som händer. I morgon ska jag fika med Carro iallfall,


Förresten, det blir ingen fest denna helgen, det blir nästa istället. Vi ska fixa här hemma denna helgen. Såå.. Vi ses  på lördag den 26:e..



Nu ska jag äta kärleksmums! =D



Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0