Lördag!

Igår va det fets här hemma. Fick jätte fina ljus stakar av Nico och Johan, presentkort på The Body shop och en JÄTTE fin blomma av Dex och Sara och en flaska vin av Danne!  Jag hade jätte trevligt här hemma. Lite tråkigt att vi åkte in till stan så tidigt bara.. Men men. Hade skit kul på Valentine med hela gänget! Tack så mycket!!!
Vid två tiden tror jag det gick jag ut och träffade Sandra. Satt och pratade en massa, jätte trevligt! =) Sen kom hennes kille och hämtade henne. Sen stod jag dörute alldeles själv :P haha men sen kom Michell och Linda och en massa andra så jag snackade med dom. vakten släppte inte in mig igen på Valetine för att dom skulle stänga.
kallt som fan ute va det! :P

Sen när micki och alla andra kommer ut skulle vi gå hem. Men det kom lite saker emellan som jag inte kan skriva om här i bloggen. Men en sak kan jag skriva! Att tack vare den fula ****** Angelica förstödes min kväll! ( inte min kusin Angelica utan en annan ) 
 
Aja vill inte skriva mer om henne i min blogg! HON ÄCKLAR MIG!!! AHHHHHHHHHHHH!!!!! ( Så arg )

Ska lägga upp lite bilder från igår nu, sen ska jag se på Hellboy! 



Heeej då!



Det funkade inte att lägga upp bilderna så jag gör det i morgon!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0