Helt sjuka i huvudet!

Just nu hatar jag vissa i Kina! Lindsey berättade om en film där dom flår levande djur i Kina och sen visade hon en film på youtube om hur folk flår levande djur för att få deras päls!  Va e det för fel i huvudet på dom?! Hur kan man göra så mot ett djur? Ett exempel.. Dom håller apor i bakbenen och slänger dom i marken tills dom dör, och sen om dom inte dött helt det skiter dom i! Dom flår dom levande! halvdöda!! Samma med hundar! fast där slog dom inte hundarna först, utan började flå dom! Sen slog dom hunden tills den typ va medvetslös! Jag började gråta när jag såg det! Hur kan man göra så?! Vi blev förbannade och ledsna när vi såg den filmen!
sen va det en annan film, där det va katter och hundar i olika burar, ca 40 cm höga och 60 cm långa. Burarna slänger dom ner från en lastbil ner på marken med djuren i!
Såna människor som gör så ska man nästan göra likadant emot! Trycka ner dom i en bur och slänga ner dom från lastbilen så får dom se hur det är!

JAG BLIR FÖRBANNAD!!!!

Jag ska ALDRIG köpa något med päls! ALDRIG!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0