Grus i öronen..

Jag är så trött! Mina ögon går i kors =P Men jag tänkte skriva lite i bloggen innan jag går och lägger mig.

Idag har jag varit med mamma i stan. fick välja lite kläder som jag ska få på tisdag när jag fyller år =) Såå fina kläder jag valde! =) Kanske lägger upp bilder på det sen i veckan lr nåt.. Håll tummarna att jag får en digitalkamera =)
Ska försöka mig på att göra en egen smörgåstårta oxå.. hehe får se hur det går med det. Är ju inte den bästa på att laga mat precis.. :P Även fast jag har gått restaurang linjen ( skäms ) hahah

Sen har jag inte gjort så mkt mer..
Kollade på Cat woman, och sen kollade jag och Micki på "Shoot em up"
Jag är inte så förtjust i pang pang filmer men den va helt okej =P lite overklig men den va okej..

Jag vill så gärna se Guldkompassen! Är det någon som har sett den?


Nä nu orkar jag inte skriva mer...

Sov så gott!
God natt!

// Cecilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0