Go kväll!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska bara torka håret lite. Har precis duschat.
I morgon är det bara 6 dagar kvas tills jag fyller år! =D
Ska fika med Carro i morgon oxå. Det va jätte länge sen vi träffades! =( så det ska bli kul! ^^

idag har jag inte gjort så mkt. Skulle kolla på film innan ( You got served )  Men jag somnade! Jag va så himla trött! På jobbet gick jag bara och tänkte på en massa saker som jag vill ta upp men inte riktigt vågar.. Pratade mkt med Lindsey om det oxå. Hjälpte faktiskt.
Jag måste stå på  mig mer!

Det blir mitt sena nyårslöfte ^^ heh


Nej nu ska jag fixa mig sen ska jag nana kudden..

Sov så gott!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0