Tjejmiddag!

Ikväll är det tjejmidag hemma hos moster Åsa! =) Ska bli trevligt.



Nordman ska spela på penny Lane idag! hade han spelat på B&B så hade jag gått dit, men nu ska han vara på Penny =P hehe
Han va min största idol när jag va liten! Kunde alla hans låtar! Men min absoluta favorit var: Be mig! Jag älskar den låten! Lyssnar på den nu! =D 

Nej nu ska jag ta nåt litet att äta. 


P,s! Vad tycker ni om folk som smaskar?!! 
Enligt mig så är det äckligt och motbjudande! Det gör ju inte saken bättre att jag hör det från måndag till fredag!! =P 

haha 



hej då!


// CEcilia
 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

haha!!! fy fan, va hon smaskar!!!!! jag får panik varje gång vi äter frukost

2008-02-01 @ 18:40:19
Postat av: cissi

haha jag vet :P det e en psykisk störning i jobbet!

2008-02-01 @ 23:55:33
URL: http://kivvi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0