Vart är snön??



Har varit hemma från jobbet nu i tre dagar.. Och blir nog det resterande dagar oxå..
vill åka upp och hälsa på Sarah, men jag får inte komma för jag e sjuk.. =(
Dex är i oskarshamn nu, och där snöar det!! Jag vill oxå ha snö!
Men om det ens kommer någon snö i halmstad så ligger det bara på marken i några timmar.. högst en dag, eller så smälter det bort när det kommer till marken.. Typiskt..
Jag menar.. Det hör ju till att det ska snöa på julafton!! Så jag håller tummarna för lite snö =)


I morgon händer det inte så mkt heller.. Blir väl att man får ligga och vila sig lite så man blir helt frisk snart =)

Nej nu ska jag vidare.

Ta hand om er!

Heej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0