Tjaa!

Är precis hemkommen från jobbet. Och jag har en masas saker att göra idag!
Men innan dess ska jag äta lite nuuuuudlar! =) Yummie!

Lamt på jobbet idag med! Ensam som vanligt! I morgon ser jag inte fram till att gå till jobbet! Det har bott en alkolist på ett rum, och chefen sa att det såg ut som ett bpmbnedslag! Kuuuul! Eller inte! Usch jag hatar när såna rum kommer! Det kan ta hur lång tid som helst innan man är klar med rummer! Och det är ett liiite rum!

Det är så tråkigt att jobba ensam där.. För det första har man ingen att prata med och sen går man bara runt och tänker hela tiden och förstör dagen för en själv =P haha

Nej nu e mina nudlar klara. Återkommer senare med en rolig historia.
Jag skrev fel igår.. Jag skrev att jag skulle skriva ner en rolig historia varje gång jag bloggade, men jag menade varje dag ^^


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0