Sarahs dag!

Man får höra så taskiga saker ibland..
Ibland kan man förlåta, och ibland vet man inte..

Iallafall..
Igår fyllde min älskade syster 20 år! Grattis igen =)
Så jag hade fått med henne på att vi skulle gå och äta på wild west steakhouse =) Bara jag och Sarah hade jag sagt till henne! Men så var det icke =)
När vi kom dit så satt alla kompisarna där! =)) Suprise!! haha
Så förvånad hon blev!
Vi hade skit kul där och maten var gudomlig!

När kvällen var slut begav sig vissa hem, men jag och Micki stack hem till Amanda och drack lite sen gick vi in till stan =)
Det var verkligen inte mycket folk ute.. Det kändes som om det var "de äckliga gubbarnas kväll" igår! Fy faen! Blä!

Jag hade verkligen hur kul som helst igår!
Nästa roliga kväll kommer den 23:dje januari då jag och Sarah ska fira dubbelt med alkoholen! hahah


" Jag går på tabletter " hahaha
Du är så rolig Sarah =)


Nej nu ska jag ut med Santo sen ska jag göra nåt annat..

Ha det så bra och hoppas att ni hade en lika mysig jul som jag hade =)


Heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0