Ombyggnad



Som ni ser så är min blogg lite annorlunda nu! Det är min otroligt duktiga pojkvän som håller på att fixa den =) Det är lite kvar som ska fixas, men jag är redan jätte nöjd =)
idag när jag vaknade såg jag att det hade kommit lite snö =)
MEN! Det är ju inte minus grader ute precis, så det kommer väl vara borta ikväll lr nåt..

Jag har hittat en jätte mysig etta! Och om dom inte får en som dom har sökt så ska vi byta lägenhet! ¨Så håll tummarna att dom inte får den =P Jag vill såååå gärna ha den! Man kan göra det så mysigt där!
Låg och funderade igår på hur jag ska ha det där =)
Hoppas bara att allt annat ordnar upp sig nu med så jag slipper allt..

Ikväll är det IDOL FINAL!!!! =) Vi ska ha en idol kväll här hemma ikväll! Ska bli roligt =)

Nej nu ska jag städa lite..

Kevin kommer vinna ikväll! =)


Ja just det, nu när min blogg är lite snyggare ska jag försöka att skriva lite mer än vad jag gör annars.

Ha det bra!


Heej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0