Not so happy!!

Jag kan bli så irriterad på små saker ibland.. Eller rättare sagt en gång i månaden! :P
Jag retar mig på minsta lilla ting och blir irriterad på allt och alla runt omkring mig!
Det är fan inte roligt!
Förstår inte varför det bara är vi tjejer som får uppleva denna hemska vecka en gång i månaden!? Vad får killarna?! INGENTING! *suck*

Det blir inget nyårsfirande med den jag ville..
Blev väldigt ledsen för det.. Men finns inget jag kan göra nu. Det e ju bestämt sen innan..
Men det hade kunnat bli bra.. Om man hade vetat mer..
Äh! Jag blir bara mer irriterad!

Igår satt och jag micki uppe till halv sex på morgonen och kollade på tredje filmen om Sagan om ringen =P haha Jag var gaaaaaanska trött när jag gick och la mig :P Men jag fick sova ut idag ^^ haha

Jag vill ha en fin frisyr på nyår..
Jag kommer vara så fin =) haha
Ska testa lite olika frisyrer i morgon så får vi se vilken det blir =)
Förresten, jag ska hem till min kära kusin och min moster på nyår! Ska bli hur kul som helst! Jag längtar =)
Sara, Dex och Anna kommer oxå! hela gänget samlat =)
Finns inget bättre än mina vänner! Älskar dom mer än vad mitt hjärta kan älska! ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Dexter

Jag ska bli fullast =P

2008-12-30 @ 19:47:10
Postat av: cissi

hahaha ska vi slå vad?! :P

2008-12-30 @ 20:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0