Lussekatter

Nu har vi bakat lussekatter =) Och dom blev faktiskt riktigt goda måste jag säga! Första gången jag bakade lussekatter =)

Hmm.. Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig i julklapp.. Jag vill ha ett köksbord =P Men det är ju bara en sak.. Kanske en digitalkamera oxå.. Men sen vet jag inte.. Jobbigt.. =P

Jag pratade med Sara och dex igår om att kanske hitta på nåt tillsammans på nyår. Det hade varit super kul! =)

Här komme rlite bilder som jag tog innan =)

             


Jag och Santo lussade lite innan för micki, därför har han glitter på huvudet =)



Godkväll


Kommentarer
Postat av: tess

så söta ni eee!!

2008-12-14 @ 17:34:22
Postat av: Evelina

Vilken söt hund och mumsiga lussekatter!:)

2008-12-15 @ 09:39:01
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0