Lucia!




Idag är det Lucia! =) Kanske ska åka till minneslunden sen och tända ett ljus för min mormor.
Ska snart åka till MAXI och köpa lite saffran för jag och Micki ska baka lussebullar =)

Vi va och hälsade på Sarah innan. Hon va så söt när hon va uppe och gick =) haha
Sen körde vi runt lite med rullstolen =) Kul att se att hon är såpass pigg!

När vi kom hem från Sarah så kände vi att det luktade skumt i lägenheten.. Gick runt och luktade men hittade inte vartifrån lukten kom ifrån.. Det var en speciell lukt.. Typ som om något var blött eller nåt.. Som om man kissat på sig lr nåt.. Väldigt konstig lukt var et iallafall..  
Men sen hittade vi lukten! Santo är tydligen väldigt lös i magen... Tror inte jag behöver säga mer.. haha
Vi hade köpt thai mat oxå.. =P Kul att komma hem hungrig och ska äta god mat och hittar den pölen i vardagsrummet. !! Heh

Men men..

Nu ska jag åka och handla saffran och fil till Santo =P

Ha en trevlig Lucia!


Heej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0